Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 105 днів. За цей час ми опублікували 24830 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Львові планують з’єднати велосипедною доріжкою Сихів  з центральною частиною міста та освітніми установами.

Фото: 032.ua

 

Проект «зеленого» велопішохідного маршруту «Сихів — університети — центр» розробили в управлінні архітектури та урбаністики Львівської міськради. Вперше проект представили на «Майстерні міста», пише 032.ua.

За попереднім задумом, велопішохідний маршрут братиме свій початок від парку імені Івана Павла II. Через парк львів’янам пропонують прогулятися в обхід ринку «Шувар» до так званого «Освицького гаю».

Фото: 032.ua

«Жителі Львова активно використовують цю зону, але дорога фактично не підготовлена для їзди велосипедом», — каже архітектор та викладач НУ «Львівська політехніка» Антон Коломійцев.

Далі маршрут буде прогялати біля невеликого за розмірами ставками на Хуторівці.

«Вулицю Хуторівка можна пройти/проїхати напряму, перетинаючи таким чином велику магістраль загальноміського значення, або ж рухатись вздовж вулиці, плавно піднімаючись до залізничного містка та виїхати на вулицю Персенківку — це промислова зона, територія якої перебуває у не найкращому стані. Далі велосипедист, їдучи вздовж вулиці Луганської, потрапляє на залізничну станцію “Персенківка”, де зупиняються електрички, а в майбутньому може зупинятися і міська електричка», — каже він.

Надалі маршрут може мати два розгалуження: від Персенківки можна рухатися до перехрестя зі Стрийською, або ж через залізничну колію виїхати на вул. Козельницьку.

«Як базовий ми розглядали маршрут через  міст, де достатньо простору, щоб рухатися на двоколісному і не заважати пішоходам, а потім доїхати до Стрийського парку, від якого рухатися у центр міста.  Але ще треба врахувати, що поблизу Монументу слави є крутий спуск/підйом, який треба подолати, і вже після вулиці Стрийської ви потрапляєте на вулицю Вітовського та прямуєте в центр Львова», — розповідає Антон Коломійцев.

За словами Антона Коломійцева, представники університету хочуть з’єднати свої кампуси своєрідним екомаршрутом.

«Сихів — це найбільший район Львова, там проживає багато молоді, яка користується велосипедом для доїзду в основному до великих освітніх установ: до університету імені Франка, УКУ та «Львівської політехніки», а також до IT-центрів, які наразі динамічно розвиваються, — пояснює він. — У втіленні проекту зацікавлені в Українському католицькому університеті, два кампуси якого розташовані поблизу Стрийського парку та на вул. Хуторівка», — говорять розробники проекту.

Фото: 032.ua

Нагадаємо, що у Нідерландах хочуть доплачувати людям, які їздять на роботу велосипедом.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button