Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Компанія «РТМ Діджитал» встановила на бульварі Тараса Шевченка 32 рекламні дисплеї, повідомляє прес-служба компанії.

Фото: прес-служба РТМ Діджитал

Екрани встановлено з обох боків бульвару на ділянці протяжністю майже два кілометри від Бессарабської площі до площі Перемоги.

У конструкції встановлено спеціальні відеокамери, які рахують аудиторію, швидкість і структуру трафіку, а також в реальному часі адаптують плей-лист для рекламного таргетингу.

Проект реалізовано у травні, а продажі комерційної реклами стартували з червня.

Також у лютому компанія встановила 30 цифрових дисплеїв разом із відеостінами в аеропорту «Київ» (Жуляни).

Нагадаємо, минулого місяця на бульварі Лесі Українки, вулиці Басейній та бульварі Тараса Шевченка демонтували 274 наземні рекламні конструкції. Із 426 рекламних щитів лишилося 152.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button