Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Данський пивний бренд Tuborg оголосив про повернення музичного проекту Stay Open.

Другий рік поспіль Stay Open об’єднує визначних музикантів, щоб створити пісню з одним глобальним меседжем. Музиканти з країн Азії та Європи спонукатимуть людей бути відкритими для більшого («Open To More») наголошуючи, що сила довіри та відкритості додає цінності нашим життям.

Платформа закликає відкрити себе для дещо більше та не боятися отримувати новий незвичайний досвід, який може змінити життя. Open to more, головний меседж кампанії, який означає не навішувати ярлики та приймати оточуючих у всьому різноманітті їхнього самовираження.

Американський продюсер та DJ Diplo разом з данською виконавицею MØ записали спільний трек «Stay Open» («Залишайся відкритим»), та запросили музикантів з усього світу переписати куплети пісні, аби розповісти про своє бачення того, як «залишатись відкритим для більшого».

«Stay Open» – глобальний проект та однойменний трек. «Залишайся відкритим», ― звертаються музиканти та запрошують до колаборації творчих людей з різних куточків світу. Завдяки новим текстам, що відображають унікальну локальну культуру, але зберігають глобальний меседж, кожен учасник проекту надасть пісні власне «фірмове» звучання. У такий спосіб виконавці діляться своїм баченням, як залишатись відкритим для більшого. «Ця пісня про те, що ми часто закриті, а важливо залишатись відкритим для нових людей та переживань», — коментує Diplo.

«Бути частиноюStay Open вже вдруге  — дуже круто. Цього року Tuborg прийшов до нас з ідеєю бути відкритим для більшого, коли ми зі співачкою MØ вже працювали над треком “Stay Open”. Ця пісня про те, що люди часто закриті, а важливо залишатись відкритим для нових людей та переживань».

В Україні глобальний проект за підтримки бренду Tuborg, представить гурт Yuko, який працює в жанрі фольктроніки. Музиканти звернулися до творчості української поетеси Лесі Українки. Вони скомпонували її вірші, додавши власний текст, близький за оптимістичним настроєм до оригінальної версії треку «Stay Open». «Участь в проекті з Diplo та MØ це і визнання і виклик зробити щось нестандартне, зберігаючи свою автентичність. Завдяки цьому ми можемо цікаво представити Україну світові та дати нове життя важливим українським текстам. І така співпраця — прекрасний шанс це зробити», — зазначили члени гурту Yuko.

Локальні треки та історії про досвід, як бути відкритим для більшого, виходитимуть з червня до липня. Кульмінацією проекту стане живий виступ Diplo, MØ й локальних музикантів. В Україні презентація спільного трека Yuko в колаборації з Diplo та MØ відбудеться на закритій вечірці 12 липня, але всі охочі зможуть приєднатись через онлайн-трансляцію на порталі bit.ua о 20:00.

Данська вокалістка та авторка пісень MØ каже, що вона в захваті від процесу глобальної колаборації: «Для мене шлях до кінцевого продукту — найзахоплююча частина. Бути відкритим до нових трендів — це міксувати непоєднувані речі, які іноді неочікувано спрацьовують разом. Мені подобається вчитись і переживати досвід творення, а також спостерігати за тим, як змінюється трек і на що він перетворюється у фіналі».

Світовий реліз треку відбувся 11 травня 2018 року, локальні треки та історії про досвід «як бути відкритим для більшого» виходитимуть з травня до липня.

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button