Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23533 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Не дивлячись на палкі виступи громадськості та нещодавнє журналістське розслідування про непрозорий тендер.

4 липня на засіданні Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати не підтримали вже другу за два роки петицію щодо розв’язки на Шулявці, яка набрала потрібні 10 000 підписів киян за вісім днів. В петиції йшлося про проведення архітектурного конкурсу на найкращий проект розв’язки із залученням міжнародних експертів, які б могли оцінити інженерні рішення та обрати ліпший варіант.

Хоча у травні міський голова Віталій Кличко публічно висловився за проведення такого конкурсу, жодних кроків у напрямку його організації та проведення зроблено не було. Автор альтернативного проекту розв’язки Віктор Петрук так розповідає про перебіг подій з конкурсом: «Ми неодноразово передавали через Дмитра Давтяна прохання до Віталія Кличка про публічну заяву на сайті КМДА, щодо підтримки конкурсу, та гарантій, що будівництво “чотирилисника” не розпочнеться, поки конкурс не буде проведено. Проте, на жаль, досі офіційний сайт КМДА використовує лише «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд», яка передає через нього вітання 10 тисячам киян, які підписали петицію №7819 та розповідає, що будівництво “чотирилисника” розпочнеться за раніше затвердженим планом, і ніякі петиції на нього не вплинуть». Крім того, сторони так і не змогли затвердити процедуру проведення конкурсу та список експертів.

На самому засіданні транспортної комісії у свої виступах представники громадськості та опозиційних партій неодноразово попереджали депутатів про політичну відповідальність та вибір між прозорим рішенням про проведення конкурсу і непрозорим рішенням, яке б відхилило петицію і, фактично, дало б старт роботам за сумнівним, з точки зору журналістів, тендером по неефективному та застарілому, за словами Петрука, проекту. Більшість депутатів вибрала другий варіант.

Нагадаємо, днями журналісти проекту «Схеми» опублікували розслідування, в якому йдеться про те, що тендер щодо Шулявської розв’язки розіграли між двома фірмами, пов’язаними з президентом «Укрбуду» Максимом Микитасем.

У КМДА вирішили реконструювати Шулявський шляхопровід за проектом неповного чотирилисника, розробленого інститутом «Київдормістпроект».

Петиція про проведення конкурсу для розгляду проекту альтернативної розв’язкиВіктора Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але в Київраді її проігнорували.

«Міська адміністрація абсолютно не зацікавлена у проведенні конкурсу… Я втратив стійку комунікацію з Дмитром Давтяном. Останнім часом до нього практично неможливо додзвонитися. Ще важче напроситися на зустріч», – каже Петрук.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button