Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 46 днів. За цей час ми опублікували 27049 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Київрада ухвалила рішення не повертати борг компанії «Укррослізинг» за придбання Київським метрополітеном 100 вагонів метро, а натомість розпочати переговори про варіанти і можливу реструктуризацію, повідомляє прес-служба КМДА.

У Київраді вважають, що завдяки такому рішенню вони запобігли «транспортному колапсу» в місті.
Напередодні перший заступник голови КМДА Микола Поворозник заявив, що Мін’юст заблокував окрім рахунків метрополітену ще й каси метро, що може зупинити роботу підземки. За його словами, готівка в касах була єдиним способом виживання Київського метрополітену.
У 2009 році Київський метрополітен підписав із компанією-переможцем тендеру «Укррослізинг» угоду на постачання 100 вагонів метро на умовах лізингу. За розрахунками метрополітену, загальна вартість 100 вагонів мала скласти близько 800 млн грн. Вагони було отримано в 2010-2013 роках.
За даними видання «Наші гроші», метрополітен підписав з «Укррослізингом» додаткову угоду, в якій сторони прив’язали суми виплат до курсу долара. Саме цей пункт призвів до додаткового боргу через різке знецінення гривні після 2014 року.
Торік фірма «Укррослізинг» відсудила у Київського метрополітену 1,96 млрд гривень. При цьому заборгованість за самі вагони становить лише 0,36 млрд гривень. Більша частина боргу – коефіцієнт коригування, що виник через зміну валютного курсу.
З березня 2017 року рахунки метрополітену було заблоковано за рішенням суду. Наприкінці червня цього року виконавча служба Міністерства юстиції наклала арешт на роботу кас.
«Через арешт коштів підприємство наразі не в змозі здійснювати закупівлю запасних частин та обладнання для проведення регламентних капітальних та поточних ремонтів. Також складається загрозлива ситуація з виплатою заробітної плати працівникам, що може призвести до соціальної напруги в колективі», – повідомляла прес-служба метро.
У КМДА називають угоду «кабальною». Київська влада домагалася, аби РНБО включила компанію «Укррослізинг» до переліку санкційних.
За даними видання «Наші гроші», «Укррослізинг» заснувала кіпрська фірма, близька до бізнесмена-«регіонала» Юрія Іванющенка. Серед бенефіціарів була також фірма, підконтрольна російському Внєшекономбанку. Зараз бенефіціаром компанії вказано Павла Фукса.
Нагадаємо, з 14 липня заплановано підвищення вартості проїзду у метро Києва з п’яти до восьми гривень.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті