Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Верховний Суд постановив, що дотримання усіх вимог до розміщення реклами в Києві становить суспільний інтерес. Про це йдеться у розгляді позову підприємця до КМДА, який просив дозволити розмістити зовнішню рекламу за принципом мовчазної згоди.
2016 року підприємець подав до КМДА заяву на розміщення в Києві зовнішньої реклами за 38 адресами. Він стверджував, що не отримав жодної відповіді протягом 10 днів, і тому просив суд застосувати принцип мовчазної згоди, відповідно до закону «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Суди попередніх інстанцій задовольнили цей позов.
У КМДА стверджують, що насправді Департамент містобудування та архітектури відмовив у розміщенні реклами, а підприємець приховав від суддів цю відмову.
Верховний Суд дійшов висновку, що принцип мовчазної згоди не повинен використовуватися для легалізації незаконної діяльності.
Також у рішенні Верховного Суду зазначається, що дотримання всіх вимог до розміщення зовнішньої реклами у Києві становить значний суспільний інтерес, з огляду на збереження пам’яток історії, архітектури та містобудування.
Нагадаємо, минулого місяця на бульварі Лесі Українки, вулиці Басейній та бульварі Тараса Шевченка демонтували 274 наземні рекламні конструкції. Невдовзі на бульварі Тараса Шевченка з’явилися 32 рекламні дисплеї.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті