Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Розробники нового Генплану Києва відійшли від практики будівництва методом ущільнення існуючої забудови, стверджує в інтерв’ю виданню Delo.UA начальник «Київгенплану» Сергій Броневицький.

Фото: budport.com.ua
«Місто зростатиме за рахунок деградованих промислових територій. Вони вже 10-20 років не використовуються за призначенням. За нашими підрахунками, їх у Києві близько 7 тисяч га. Це майже 8% території міста», – сказав він.
Зокрема, такі території є біля метро «Нивки», на Борщагівці, на Лівому березі. Броневицький вважає одним із прикладів вдалого використання занедбаних територій житловий комплекс «Комфорт-таун».
Також, на його думку, виробництва у районі Теличка мають переїхати з міста в область, з чим згодні їхні власники. Тут працює 20 виробництв, зокрема комбінат залізобетонних виробів, деревообробний комбінат тощо.
«На території, яка звільниться, можна зробити рекреаційну зону або побудувати житловий комплекс», – вважає Броневицький.
Щодо скандальних забудов, то їх навряд чи зноситимуть, прогнозує голова «Київгенплану», адже в такому разі місто має виплатити приватним власникам компенсації.
Проект Генплану передбачає будівництво кількох десятків розв’язок, насамперед Подільський мостовий перехід, розв’язку на Шулявці і на Дарницькій площі. Які з цих кількох десятків будуть а пріорітеті – ще невідомо, адже не проведене транспортне моделювання. Воно почне проводитись з листопада 2018 року, але чи будуть у «Київгенплані» використовувати транспортну модель Києва, розроблену в 2015 році чи розроблятимуть нову модель – не уточнюється.
При цьому він згадує про важливість пішохідного транзиту. «Для нас має бути визначальним принципом пріоритет пішохода перед автомобілем. Тому ми будемо робити все можливе, щоб пересуватись центром на авто було б не вигідно». – запевнив Броневицький. Як саме буде реалізовуватись цей принцип – Броневицький не пояснює.
За його словами, на сьогодні генплан Києва розроблено на 90%. Документ розраховано на 20 років, тобто якщо його приймуть у 2020 році, він діятиме до 2040 року.
Броневицький повідомив, що разом з Генпланом розробляють зонінг територій, який буде регламентувати для кожного кварталу висотність та щільність забудови. Документ готовий майже на 60%.
Йдеться про поділ міста на сім зон. На більшості територій висотність буде обмежено дев’ятьма поверхами, тобто 27 метрів. У центрі міста дозволять забудову різної висотності, адже, як пояснює Броневицький, для бульвару Лесі Українки 16 поверхів — це нормально, а для деяких територій Подолу і п’ять поверхів буде багато.
Читайте також думки експертів про можливості та проблеми зонінгу центру Києва
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті