Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23471 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Розробники нового Генплану Києва відійшли від практики будівництва методом ущільнення існуючої забудови, стверджує в інтерв’ю виданню Delo.UA начальник «Київгенплану» Сергій Броневицький.

Фото: budport.com.ua

«Місто зростатиме за рахунок деградованих промислових територій. Вони вже 10-20 років не використовуються за призначенням. За нашими підрахунками, їх у Києві близько 7 тисяч га. Це майже 8% території міста», – сказав він.

Зокрема, такі території є біля метро «Нивки», на Борщагівці, на Лівому березі. Броневицький вважає одним із прикладів вдалого використання занедбаних територій житловий комплекс «Комфорт-таун».

Також, на його думку, виробництва у районі Теличка мають переїхати з міста в область, з чим згодні їхні власники. Тут працює 20 виробництв, зокрема комбінат залізобетонних виробів, деревообробний комбінат тощо.

«На території, яка звільниться, можна зробити рекреаційну зону або побудувати житловий комплекс», – вважає Броневицький.

Щодо скандальних забудов, то їх навряд чи зноситимуть, прогнозує голова «Київгенплану», адже в такому разі місто має виплатити приватним власникам компенсації.

Проект Генплану передбачає будівництво кількох десятків розв’язок, насамперед Подільський мостовий перехід, розв’язку на Шулявці і на Дарницькій площі. Які з цих кількох десятків будуть а пріорітеті – ще невідомо, адже не проведене транспортне моделювання. Воно почне проводитись з листопада 2018 року, але чи будуть у «Київгенплані» використовувати транспортну модель Києва, розроблену в 2015 році чи розроблятимуть нову модель – не уточнюється.

При цьому він згадує про важливість пішохідного транзиту. «Для нас має бути визначальним принципом пріоритет пішохода перед автомобілем. Тому ми будемо робити все можливе, щоб пересуватись центром на авто було б не вигідно». – запевнив Броневицький. Як саме буде реалізовуватись цей принцип – Броневицький не пояснює.

За його словами, на сьогодні генплан Києва розроблено на 90%. Документ розраховано на 20 років, тобто якщо його приймуть у 2020 році, він діятиме до 2040 року.

Броневицький повідомив, що разом з Генпланом розробляють зонінг територій, який буде регламентувати для кожного кварталу висотність та щільність забудови. Документ готовий майже на 60%.

Йдеться про поділ міста на сім зон. На більшості територій висотність буде обмежено дев’ятьма поверхами, тобто 27 метрів. У центрі міста дозволять забудову різної висотності, адже, як пояснює Броневицький, для бульвару Лесі Українки 16 поверхів — це нормально, а для деяких територій Подолу і п’ять поверхів буде багато.

Читайте також думки експертів про можливості та проблеми зонінгу центру Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button