Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Розробники нового Генплану Києва відійшли від практики будівництва методом ущільнення існуючої забудови, стверджує в інтерв’ю виданню Delo.UA начальник «Київгенплану» Сергій Броневицький.
«Місто зростатиме за рахунок деградованих промислових територій. Вони вже 10-20 років не використовуються за призначенням. За нашими підрахунками, їх у Києві близько 7 тисяч га. Це майже 8% території міста», – сказав він.
Зокрема, такі території є біля метро «Нивки», на Борщагівці, на Лівому березі. Броневицький вважає одним із прикладів вдалого використання занедбаних територій житловий комплекс «Комфорт-таун».
Також, на його думку, виробництва у районі Теличка мають переїхати з міста в область, з чим згодні їхні власники. Тут працює 20 виробництв, зокрема комбінат залізобетонних виробів, деревообробний комбінат тощо.
«На території, яка звільниться, можна зробити рекреаційну зону або побудувати житловий комплекс», – вважає Броневицький.
Щодо скандальних забудов, то їх навряд чи зноситимуть, прогнозує голова «Київгенплану», адже в такому разі місто має виплатити приватним власникам компенсації.
Проект Генплану передбачає будівництво кількох десятків розв’язок, насамперед Подільський мостовий перехід, розв’язку на Шулявці і на Дарницькій площі. Які з цих кількох десятків будуть а пріорітеті – ще невідомо, адже не проведене транспортне моделювання. Воно почне проводитись з листопада 2018 року, але чи будуть у «Київгенплані» використовувати транспортну модель Києва, розроблену в 2015 році чи розроблятимуть нову модель – не уточнюється.
При цьому він згадує про важливість пішохідного транзиту. «Для нас має бути визначальним принципом пріоритет пішохода перед автомобілем. Тому ми будемо робити все можливе, щоб пересуватись центром на авто було б не вигідно». – запевнив Броневицький. Як саме буде реалізовуватись цей принцип – Броневицький не пояснює.
За його словами, на сьогодні генплан Києва розроблено на 90%. Документ розраховано на 20 років, тобто якщо його приймуть у 2020 році, він діятиме до 2040 року.
Броневицький повідомив, що разом з Генпланом розробляють зонінг територій, який буде регламентувати для кожного кварталу висотність та щільність забудови. Документ готовий майже на 60%.
Йдеться про поділ міста на сім зон. На більшості територій висотність буде обмежено дев’ятьма поверхами, тобто 27 метрів. У центрі міста дозволять забудову різної висотності, адже, як пояснює Броневицький, для бульвару Лесі Українки 16 поверхів — це нормально, а для деяких територій Подолу і п’ять поверхів буде багато.
Читайте також думки експертів про можливості та проблеми зонінгу центру Києва
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті