Закон передбачає проектування вулиць згідно з принципами безпеки руху Vision Zero, створення нових маршрутів рейкового транспорту та велоінфраструктури, а також переведення всіх комунальних автобусів до 2030 року на електродвигуни, які живитимуться від сонячних та вітряних електростанцій.

«Почалось все з того, що пару років тому декілька берлінців втомлені від зросту кількості машин на вулицях, зібрали групу однодумців, і досягли проведення референдуму про розвиток велосипедної інфраструктури (для цього довелось зібрати на вулицях і принести в адміністрацію 100 тис. правильно оформлених підписів на вулицях!)», – пише на своїй сторінці у Facebook Станіслав Іванов. Після цього протягом кількох років був написаний та ухвалений новий Закон про мобільність.
Основні заходи, які передбачені законом:
- реорганізація небезпечних вузлів та безпечний дизайн велосипедних доріжок на великих дорогах;
- зменшення кількості потерпілих на дорогах до мінімуму;
- створення нових маршрутів міської електрички та трамвая;
- створення нових маршрутів для тих, хто їздить Берліном на велосипеді;
- приділення уваги екологічно чистому транспорту: до 2030 року всі комунальні автобуси мають живитись енергією сонця та вітру.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті