Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Закон передбачає проектування вулиць згідно з принципами безпеки руху Vision Zero, створення нових маршрутів рейкового транспорту та велоінфраструктури, а також переведення всіх комунальних автобусів до 2030 року на електродвигуни, які живитимуться від сонячних та вітряних електростанцій.
«Почалось все з того, що пару років тому декілька берлінців втомлені від зросту кількості машин на вулицях, зібрали групу однодумців, і досягли проведення референдуму про розвиток велосипедної інфраструктури (для цього довелось зібрати на вулицях і принести в адміністрацію 100 тис. правильно оформлених підписів на вулицях!)», – пише на своїй сторінці у Facebook Станіслав Іванов. Після цього протягом кількох років був написаний та ухвалений новий Закон про мобільність.
Основні заходи, які передбачені законом:
- реорганізація небезпечних вузлів та безпечний дизайн велосипедних доріжок на великих дорогах;
- зменшення кількості потерпілих на дорогах до мінімуму;
- створення нових маршрутів міської електрички та трамвая;
- створення нових маршрутів для тих, хто їздить Берліном на велосипеді;
- приділення уваги екологічно чистому транспорту: до 2030 року всі комунальні автобуси мають живитись енергією сонця та вітру.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті