Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23493 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Закон передбачає проектування вулиць згідно з принципами безпеки руху Vision Zero, створення нових маршрутів рейкового транспорту та велоінфраструктури, а  також переведення всіх комунальних автобусів до 2030 року на електродвигуни, які живитимуться від сонячних та вітряних електростанцій.

«Почалось все з того, що пару років тому декілька берлінців втомлені від зросту кількості машин на вулицях, зібрали групу однодумців, і досягли проведення референдуму про розвиток велосипедної інфраструктури (для цього довелось зібрати на вулицях і принести в адміністрацію 100 тис. правильно оформлених підписів на вулицях!)», – пише на своїй сторінці у Facebook Станіслав Іванов. Після цього протягом кількох років був написаний та ухвалений новий Закон про мобільність.

Основні заходи, які передбачені законом:

  • реорганізація небезпечних вузлів та безпечний дизайн велосипедних доріжок на великих дорогах;
  • зменшення кількості потерпілих на дорогах до мінімуму;
  • створення нових маршрутів міської електрички та трамвая;
  • створення нових маршрутів для тих, хто їздить Берліном на велосипеді;
  • приділення уваги екологічно чистому транспорту: до 2030 року всі комунальні автобуси мають живитись енергією сонця та вітру.

Раніше Львів затвердив новий план розвитку транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button