Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Львівська міська рада затвердила містобудівні умови та обмеження для будівництва канатної дороги на Замкову гору. Архітектори з «Укрдизайнгруп», які розробляли проект, орієнтувалися на приклад підйомника через річку Рейн у німецькому місті Кобленц.
До Львова приїхав колишній міський голова Кобленца Йоахім Гофман-Ґьотіґ, який взяв участь у круглому столі щодо створення канатної дороги.
На круглому столі, зокрема, домовились підготувати документи до ЮНЕСКО, яке має рекомендувати Львову такий проект. Далі рішення за Міністерством культури, повідомляє «Твоє місто».
«Львівська канатна дорога коштуватиме щонайменше втричі дешевше. У детальному плані території ми розглядали кілька варіантів початкової станції, втім найоптимальнішим, на мою думку, є місце у сквері “На валах”», – каже головний архітектор Львова Юліан Чаплінський.
Погодження проекту з ЮНЕСКО може тривати від кількох місяців і до року. Також у міськраді шукають підтримки від іноземних експертів, які б консультували місто у роботі з ЮНЕСКО.
На думку колишнього міського голови німецького Кобленца, львівський проект, який розробила архітектурна компанія «Укрдизайнгруп», є більш сучасним за німецький – люди з інвалідністю зможуть із центру міста дістатися до Високого Замку.
«У другій черзі цього проекту ідеально було б прокласти ще одну лінію, яка б вела із Замку до вулиці Богдана Хмельницького і могла б стати альтернативою громадському транспорту», – каже Юліан Чаплінський. – «Крім цього, я наполягатиму, щоб поїздки канаткою були інтегровані в єдиний квиток. Звісно, вартість не буде така ж, як, наприклад за трамвай, однак точно буде меншою, ніж у Німеччині».
Нагадаємо, що Львів затвердив новий план розвитку транспорту: е-квиток, веломагістраль, пішохідні вулиці та пріоритет трамваїв.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті