Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
50-70% ринку пасажирських перевезень в Україні перебувають у чорній і сірій площині, і власники таких маршрутів нічого не сплачують державі, заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
З 21 липня розпочалися посилені перевірки маршруток працівниками Нацполіції та трансбезпеки, повідомив міністр у ефірі телеканалу «112». Усіх перевізників без ліцензії обіцяють штрафувати і навіть можуть конфіскувати транспортний засіб. Зокрема, за перевезення в автобусах, незаконно переобладнаних із вантажних на пасажирські, загрожує мінімальний штраф 17 тисяч гривень.
Омелян наголосив, що це не є одноразовою акцією на два тижні, і нелегальним перевізникам не вдастся «перечекати в гаражі», а потім вийти на маршрут.
Також в ефірі «Українського радіо» він зазначив, що пасажири маршруток часто відмовляються самі контролювати якість і безпеку перевезень.
«Ми були свідками, коли водії маршруток влаштовують перегони на дорозі, і пасажири, замість того, щоб підійти до водія і попросити дотримуватися правил дорожнього руху, аплюдують, коли їхня маршрутка обганяє іншу. Тобто громадський контроль тут втрачений абсолютно», – сказав Омелян.
В Управлінні трансбезпеки Миколаївської області також нарікають на реакцію пасажирів під час перевірок: «Вражає наступне: поведінка самих пасажирів, які погрожують інспекторам – “напишем на вас жалобы, не имеете права нас останавливать, чего вы вообще тут стоите, мы опаздываем”».
Міністр заявив, що з першого січня буде докладено всіх зусиль для запровадження електронного квитка і встановлення обов’язкових тахографів – комп’ютеризованої системи, які реєструють час руху автомобіля, скільки він їде без зупинок, що пов’язано зі станом водія і втомою.
За словами Омеляна, спочатку ринок чинив супротив е-квитку і тахографам, але поступово перевізники схилилися до того, аби підтримати ці ініціативи.
Також з першого серпня має запрацювати електронний кабінет перевізника, де зберігатиметься вся інформація про нього і нараховуватимуться бали за його роботу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті