Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
50-70% ринку пасажирських перевезень в Україні перебувають у чорній і сірій площині, і власники таких маршрутів нічого не сплачують державі, заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Перевірка маршрутки у Миколаївській області. Фото: Володимир Омелян
З 21 липня розпочалися посилені перевірки маршруток працівниками Нацполіції та трансбезпеки, повідомив міністр у ефірі телеканалу «112». Усіх перевізників без ліцензії обіцяють штрафувати і навіть можуть конфіскувати транспортний засіб. Зокрема, за перевезення в автобусах, незаконно переобладнаних із вантажних на пасажирські, загрожує мінімальний штраф 17 тисяч гривень.
Омелян наголосив, що це не є одноразовою акцією на два тижні, і нелегальним перевізникам не вдастся «перечекати в гаражі», а потім вийти на маршрут.
Також в ефірі «Українського радіо» він зазначив, що пасажири маршруток часто відмовляються самі контролювати якість і безпеку перевезень.
«Ми були свідками, коли водії маршруток влаштовують перегони на дорозі, і пасажири, замість того, щоб підійти до водія і попросити дотримуватися правил дорожнього руху, аплюдують, коли їхня маршрутка обганяє іншу. Тобто громадський контроль тут втрачений абсолютно», – сказав Омелян.
В Управлінні трансбезпеки Миколаївської області також нарікають на реакцію пасажирів під час перевірок: «Вражає наступне: поведінка самих пасажирів, які погрожують інспекторам – “напишем на вас жалобы, не имеете права нас останавливать, чего вы вообще тут стоите, мы опаздываем”».
Міністр заявив, що з першого січня буде докладено всіх зусиль для запровадження електронного квитка і встановлення обов’язкових тахографів – комп’ютеризованої системи, які реєструють час руху автомобіля, скільки він їде без зупинок, що пов’язано зі станом водія і втомою.
За словами Омеляна, спочатку ринок чинив супротив е-квитку і тахографам, але поступово перевізники схилилися до того, аби підтримати ці ініціативи.
Також з першого серпня має запрацювати електронний кабінет перевізника, де зберігатиметься вся інформація про нього і нараховуватимуться бали за його роботу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті