В новій рекламній кампанії LEGO використовується 3D графіка, щоб надихнути дітей мислити творчо.

Фото: behance.net/greenteaz
Рекламне агентство Ogilvy & Mather розробило два фантастичних рекламних кампейни для LEGO під назвою «Уява» і «Будуй майбутнє». Метою кампанії є за допомогою конструктора розвивати ігрові сценарії, які поєднують уяву з реальністю. В серії «Уява», моменти буденності показані, як можливості втілити історії з життя тварин, пише Designboom.

Фото: behance.net/greenteaz
В серії «Будуй майбутнє» діти можуть зібрати уніформу роботи своєї мрії. Деталі конструктора використані так, щоб кожна дитина могла символічно реалізувати свої амбіції і відчути себе рок-зіркою, пожежником чи космонавтом.

Фото: behance.net/greenteaz
Усі 3D ілюстрації створив арт-директор агентства Ogilvy & Mather в Бангкоку (Таїланд) – Asawin Tejasakulsin.

Нагадаємо, усі перші класи в Україні отримають безкоштовно набори LEGO.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті