Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В новій рекламній кампанії LEGO використовується 3D графіка, щоб надихнути дітей мислити творчо.

Фото: behance.net/greenteaz

Рекламне агентство Ogilvy & Mather розробило два фантастичних рекламних кампейни для LEGO під назвою «Уява» і «Будуй майбутнє». Метою кампанії є за допомогою конструктора розвивати ігрові сценарії, які поєднують уяву з реальністю. В серії «Уява», моменти буденності показані, як можливості втілити історії з життя тварин, пише Designboom.

Фото: behance.net/greenteaz

В серії «Будуй майбутнє» діти можуть зібрати уніформу роботи своєї мрії. Деталі конструктора використані так, щоб кожна дитина могла символічно реалізувати свої амбіції і відчути себе рок-зіркою, пожежником чи космонавтом.

Фото: behance.net/greenteaz

Усі 3D ілюстрації створив арт-директор агентства Ogilvy & Mather в Бангкоку (Таїланд) – Asawin Tejasakulsin.

Нагадаємо, усі перші класи в Україні отримають безкоштовно набори LEGO.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button