Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24973 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В новій рекламній кампанії LEGO використовується 3D графіка, щоб надихнути дітей мислити творчо.
Рекламне агентство Ogilvy & Mather розробило два фантастичних рекламних кампейни для LEGO під назвою «Уява» і «Будуй майбутнє». Метою кампанії є за допомогою конструктора розвивати ігрові сценарії, які поєднують уяву з реальністю. В серії «Уява», моменти буденності показані, як можливості втілити історії з життя тварин, пише Designboom.
В серії «Будуй майбутнє» діти можуть зібрати уніформу роботи своєї мрії. Деталі конструктора використані так, щоб кожна дитина могла символічно реалізувати свої амбіції і відчути себе рок-зіркою, пожежником чи космонавтом.
Усі 3D ілюстрації створив арт-директор агентства Ogilvy & Mather в Бангкоку (Таїланд) – Asawin Tejasakulsin.
Нагадаємо, усі перші класи в Україні отримають безкоштовно набори LEGO.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті