Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Її розробили в рамках виконання Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року.
«Концепція розвитку велоінфраструктури в місті Києві» – це галузева концепція загальноміського значення. Восьмого лютого 2018 року її затвердила Київрада. Але опубліковано рішення в газеті «Хрещатик» лише зараз. Згідно з програмою у місті з’явиться 240 км доріг.
В процесі розробки концепції були залучені експерти та користувачі велосипедів, які могли висловлювити свою думку на зустрічах в Департаменті містобудування та архітектури.
Згідно з концепцією в Києві мають організувати велодоріжки та велосмуги та відкрити точки прокату велотранспорту, встановити на громадському транспорті спеціальні кріплення для перевезення велосипедів тощо. Також документ передбачає удосконалення законодавчої бази щодо велоінфраструктури.
Протяжність магістральних веломаруштів сягатиме від 5 до 10 км. Також планують будувати чотири рекреаційні маршрути:
- Європейська площа – Труханів острів – о. Муромець – озеро Алмазне – парк Перемоги – Гідропарк – Набережна;
- Пуща-Водиця, село Мощун, – Межигір’я – дорога на Вишгород;
- Феофанія – ВДНГ – Голосіїв;
- вул. Набережно-Корчуватська – острів Галерний – острів Жуків – вул. Новопирогівська – вул. Лютнева.
Міські маршрути будуватимуть в три етапи. На першому проведуть міські шляхи в напрямках:
- Троєщина-Центр (частково реалізований);
- Солом’янка-Центр
- Виноградар-Центр
- Солом’янка-Поділ
- Проспект Перемоги-Центр
- Куренівка-Центр
- Лісовий масив-Центр
- Воскресенка-Північний міст-Центр
- Борщагівка-Центр
- Оболонь-Поділ-Центр
- Відрадний-Центр
- Воскресенка-міст Метро-Центр
- Теремки-Центр.
Також в додатку до рішення йдеться про те, що велосипедна інфраструктура має формувати єдине кільце і бути пов’язана з маршрутами громадського транспорту.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті