Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

«Укрзалізниця» планує до кінця літа розділити поїзди на три класи – комфорт, стандарт і економ, повідомив в ефірі Радіо НВ керівник департаменту пасажирських перевезень Олександр Красноштан.

Вибрати клас можна буде не на всіх напрямках. Фото: прес-служба «Укрзалізниці»

Клас здебільшого залежатиме від терміну експлуатації вагона. До класу комфорт належатимуть вагони не старші за 10 років і ті, що пройшли капітальний ремонт. У цьому класі пропонуватимуть купе і СВ. В категорію стандарт увійдуть вагони віком до 15 років.

Плацкартні вагони – це категорія економ. Вартість квитка на поїздки економ-класом регулюватиме держава. «Укрзалізниця» регулюватиме ціни на поїзди класу комфорт і стандарт.

При цьому, за словами Красноштана, розподіл на класи може навіть знизити вартість квитків на короткі відстані. На ділянках, де курсує лише один поїзд, залишать вагони лише економ-класу.

На думку екс-заступника міністра інфраструктури Олександра Кави, розподіл на класи не збільшить рентабельність пасажирських перевезень.

З одного боку, нова система інформуватиме пасажирів, на який сервіс вони можуть розраховувати, з іншого – на більшості маршрутів вибору не буде, вважає Кава.

«Послуга економ-класу передбачає, що це буде рухомий склад зі старих вагонів, без кондиціонерів та вакуумних туалетів. На одному напрямку в пасажирів не буде вибору, тому що мережа не така вже й велика, аби ставити на ньому поїзди і економ-класу, і преміального сегменту», – вважає експерт.

Нагадаємо, з 28 вересня «Укрзалізниця» запускає так званий поїзд «чотирьох столиць» – за міжнародним маршрутом Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button