Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
З 15 серпня розпочнеться інформаційна кампанія на підтримку Громадського бюджету.
В рамках кампанії заплановані флешмоби, автопробіг та забіг авторів проектів. Також з 24 серпня до 15 вересня відбуватимуться тематичні фестивалі в кожному районі міста. На піар Громадського бюджету закладено 1 мільйон гривень. Рекламну кампанію проводить ТОВ «Магонова і партнери», яке стало переможцем тендеру.
«У рамках інформаційної кампанії на початку вересня заплановане сімейне свято «ГБФест», а 15 вересня буде проведено День демократії. Наша ціль – поінформувати якомога більше містян про можливості Громадського бюджету й залучити їх до голосування за проекти. Ми плануємо, що завдяки інформаційній кампанії про переваги ГБ дізнаються 1 мільйон осіб, а 230 тисяч киян проголосують за проекти», – зазначив начальник відділу з питань розвитку місцевого самоврядування та член Міської робочої групи з питань ГБ Артем Стельмашов.
2018 року до Громадського бюджету подано 1149 проектів від півтисячі авторів. Загальний кошторис ініціатив – понад 757 мільйонів гривень.
Голосування за проекти Громадського бюджету триватиме з 24 серпня по 15 вересня 2018 року.
Нагадаємо, що з 2018 року Громадський бюджет відбуватиметься за новими правилами.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті