Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мережа бюджетних супермаркетів АТБ ініціювала концерт іспанського поп-співака Енріке Іглесіаса.

Керівництво АТБ провело прес-конференцію на стадіоні «Олімпійський». Фото: 44.ua

Іглесіас виступить 30 вересня на київському стадіоні «Олімпійський» в рамках світового турне. АТБ оплачує всі видатки, пов’язані з організацією концерту. Таким чином мережа планує відсвяткувати 25-річчя компанії.

Квитки продаватимуться за бізнес-моделлю, яку «ще не застосовував ніхто у світі», як заявив маркетинговий директор АТБ Костянтин Мельников на прес-конференції, влаштованій на «Олімпійському», предає ICTV.

Через Сoncert.ua їх можна придбати за ціною 1600-2500 грн. На касі в супермаркеті АТБ – вдвічі дешевше, від 799 грн. Для цього слід зробити покупку на суму від тисячі гривень. За кожні 100 грн нараховується один стікер. 10 стікерів можна обміняти на сертифікат. У ніч проти 20 серпня слід буде взяти сертифікат, пошкребти його, ввести код на сайті заходу і обрати місце на стадіоні.

«АТБ не лише робить доступними для співгромадян продукти харчування, але й є драйвером українських культурних проектів», – повідомив Мельников.

Нагадаємо, одним із хедлайнерів цьогорічного фестивалю Atlas Weekend 2018 став Олег Винник.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button