Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 32 днів. За цей час ми опублікували 26954 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мережа бюджетних супермаркетів АТБ ініціювала концерт іспанського поп-співака Енріке Іглесіаса.

Керівництво АТБ провело прес-конференцію на стадіоні «Олімпійський». Фото: 44.ua

Іглесіас виступить 30 вересня на київському стадіоні «Олімпійський» в рамках світового турне. АТБ оплачує всі видатки, пов’язані з організацією концерту. Таким чином мережа планує відсвяткувати 25-річчя компанії.

Квитки продаватимуться за бізнес-моделлю, яку «ще не застосовував ніхто у світі», як заявив маркетинговий директор АТБ Костянтин Мельников на прес-конференції, влаштованій на «Олімпійському», предає ICTV.

Через Сoncert.ua їх можна придбати за ціною 1600-2500 грн. На касі в супермаркеті АТБ – вдвічі дешевше, від 799 грн. Для цього слід зробити покупку на суму від тисячі гривень. За кожні 100 грн нараховується один стікер. 10 стікерів можна обміняти на сертифікат. У ніч проти 20 серпня слід буде взяти сертифікат, пошкребти його, ввести код на сайті заходу і обрати місце на стадіоні.

«АТБ не лише робить доступними для співгромадян продукти харчування, але й є драйвером українських культурних проектів», – повідомив Мельников.

Нагадаємо, одним із хедлайнерів цьогорічного фестивалю Atlas Weekend 2018 став Олег Винник.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button