Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

16 серпня мобільний оператор lifecell повідомив, що з 22 серпня переводить абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. Інші українські оператори, зокрема Київстар і Vodafone, зробили це раніше, пише LIGA.net.

Фото: Unsplash

У lifecell пояснюють перехід на «28-денний місяць» інфляцією. При цьому пряме підвищення тарифів може викликати невдоволення клієнтів. Подібний прийом використовують виробники харчових продуктів, які продають «літрові» пляшки молока об’ємом 900 мл. Зовні вони не відрізняються від літрових, які стоять поряд на полицях магазинів, але коштують так само, хоча насправді їхній об’єм на 100 мл менше.

З середини літа Київстар почав нараховувати абонентську плату за кожні 28 днів на чотирьох тарифах: Безлім Розмови, Безлім Соцмережі, Безлім Відео, Максимальний Безлім.

Vodafone використовує старий помісячний принцип тарифікації лише для лінійки Vodafone Device.

В результаті абоненти платитимуть операторам не 12, а 13 разів на рік, прокоментував виданню директор Центру економічної стратегії Гліб Вишлинський. За його словами, заробіток операторів зросте на 8%. За прогнозом НБУ, інфляція цього року складе 8,9%.

Нагадаємо, у березні в Києві запрацював 4G-зв’язок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button