Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У КМДА відбулось засідання постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

Фото: ТСН

Кличко сказав, що дав доручення керівнику КК «Київавтодор» протягом п’яти днів надати пропозиції щодо можливості створення окремого підрозділу,  що буде контролювати стан зливної каналізації. Також Київавтодор має перевірити виконання технічних умов забудовниками щодо облаштування дощової каналізації.

«Причини підтоплень є комплексними. Це і недотримання будівельних норм під час проведення будівельних робіт, недостатня пропускна спроможність чинної дренажної системи, яка будувалась в 70-ті роки, не завжди якісна експлуатація таких мереж та інші, – підкреслив Кличко. – Очевидно, ми маємо справу, зокрема, і з наслідками зміни клімату. І, на думку фахівців Гідромедцентру, є всі підстави очікувати збільшення негативного впливу несприятливих явищ погоди в Києві», – зазначив Кличко.

Департамент благоустрою має провести обстеження місць, де відбувається прокладання інженерних мереж.

Управління з надзвичайних ситуацій спільно з Державною службою з надзвичайних ситуацій має обстежити торговельні центри столиці щодо їх захищеності від потрапляння дощових стоків, та забезпечення безпеки відвідувачів. Віталій Кличко повідомив, що після цих перевірок вони  зможуть ухвалити низьку рішень.

Нагадаємо, 18 серпня Київ вчергове підтопило. Найбільше води було на проспекті Перемоги, Подолі та біля Палацу Спорту. Також в ніч на 16 серпня в Києві затопило Метроград та повиривало дерева.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button