Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Український стартап PIX Backpack запустив на Kickstarter кампанію зі збору $35 000 для випуску рюкзаків з LED-екраном.
Малюнок або анімацію, які будуть зображені на рюкзаку, можна створити самостійно за допомогою смартфона.
За дві години з початку кампанії вдалось зібрати $2300.
На зовнішній стороні рюкзака знаходиться вбудований LED-екран, який показує анімовані або статичні картинки. Екраном можна керувати за допомогою мобільного додатку. Заряджати рюкзак потрібно за допомогою портативного зарядного пристрою. Першу версію рюкзака створили за 48 годин. Після чого команда розробила ще 15 пробних одиниць, пише MC Today.
Ідея інтерактивного рюкзака з’явилась близько двох років тому. Тоді засновники PIX Backpack зрозуміли, що людям подобається ділись своїми захопленнями більше онлайн ніж вживу.
«Свій настрій, музичні смаки, чи улюблені речі люди звикли виражати через соцмережі. Ми хотіли придумати спосіб зробити це в реальному житті», – говорить маркетинговий директор PIX Backpack Сергій Єздін.
Команда довго експериментувала з зовнішнім виглядом і технічним наповненням рюкзака. Спочатку на реалізацію задуму команда залучила власні кошти, потім – інвестиції від IоT-Hub. Ціна одного рюкзака на краудфандинговій платформі становить $199, потім він коштувати $260.
Нагадаємо, що британський Wired назвав ProZorro «золотим стандартом» держзакупівель.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті