Уся виручка Київського метрополітену йде на виплату боргу компанії «Укррослізинг»
З червня усі кошти з кас метрополітену йдуть на рахунок Мін'юсту або рахунок в «Укрсиббанку» до повної виплати 1,83 млрд грн боргу.
З червня усі кошти з кас метрополітену йдуть на рахунок Мін'юсту або рахунок в «Укрсиббанку» до повної виплати 1,83 млрд грн боргу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 124 днів. За цей час ми опублікували 24994 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Господарський суд Києва 22 серпня відмовився задовольняти скаргу «Київського метрополітену» на дії Державного виконавця Мін’юсту, який у червні арештував каси метро. Рішення суду опубліковано в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
З березня 2017 року суд заблокував рахунки метрополітену через борг за 100 вагонів метро, які «Київський метрополітен» придбав у компанії «Укррослізинг» десять років тому. У червні цього року виконавча служба Міністерства юстиції наклала арешт також і на готівку, що находить у каси.
За постановою про арешт кас, усі кошти з кас метрополітену мають зараховуватися на депозитний рахунок Мін’юсту або розрахунковий рахунок комунального підприємства в «Укрсиббанку» до повної виплати 1,83 млрд грн боргу.
У постанові також зазначено, що всі видаткові операції з кас слід зупинити.
До нещодавнього часу кінцевим бенефіціаром «Укррослізингу» був українсько-російський бізнесмен Павло Фукс. Проте, згідно з даними держреєстру, наразі кінцевий бенефіціар – громадянин Австрії Уве Крістіан Ешнер. За даними OpenDataBot, бенефіціар змінився наприкінці липня.
Наприкінці серпня угорська компанія ODELUS оголосила про придбання 100% акцій «Укррослізингу».
З 14 липня вартість проїзду в метро зросла з п’яти до восьми гривень. Колишній журналіст-розслідувач Дмитро Гнап стверджує, що тарифи підвищилися, зокрема, через борг перед компанією «Укррослізинг».
За кілька днів до подорожчання проїзду в метро Київрада ухвалила рішення не повертати борг компанії «Укррослізинг», а натомість розпочати переговори про реструктуризацію.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті