Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24986 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Магазин IKEA міського формату та пункт видачі замовлень у Мадриді. Фото: redevco.com

IKEA відкриє у Києві магазин за новою концепцією міського формату – city center store, повідомив виконавчий директор шведської компанії Стефан Вановербеке в інтерв’ю Інтерфакс-Україна.

Традиційний для IKEA формат – це розташовані в передмісті супермаркети самообслуговування з великою площею, де покупці самі вивозять придбаний товар. Останнім часом компанія експериментує з меншими магазинами у центрі міст, які пропонують доставку або ж можливість самовивозу з окремих пунктів видачі.

«Ми бачимо – не лише в Києві, але й в усьому світі, що споживацькі тренди змінюються. Люди все більше купляють онлайн і менше мають часу, щоб пересуватися містом, адже скрізь затори», – пояснив Вановербеке.

Київський магазин площею шість тисяч квадратних метрів розташується у майбутньому ТРЦ Ocean Mall на Либідській. У ньому не буде cash & carry – натомість доставка додому (лише по Києву та Київській області) або самовивіз із пункту видачі. Тут також розташується шоу-рум.

За словами директора, перший магазин саме такого формату, як у Києві, IKEA відкриває в лондонському Грінвічі, а також працює над магазинами в Парижі, Нью-Йорку, Шанхаї та Варшаві.

Київський магазин IKEA буде поділено на room set – локації-кімнати з готовими рішеннями оформлення інтер’єру.

Лінійка включатиме асортимент, який продають і в інших країнах, та водночас асортимент товарів адаптують до українського споживача. Вподобання вивчають, зокрема, відвідуючи українців удома. Зокрема, IKEA планує запустити максимально широку лінійку товарів за низькими цінами.

«Ми знаємо, що українці часто живуть у невеликих квартирах, і в нас є концепція житла третьої генерації», – зазначив Вановербеке.

Традиційний заміський супермаркет IKEA в американському Рентоні. На даху розміщено сонячі панелі. Фото: Business Wire

У планах IKEA – згодом перейти до повного обслуговування, зокрема, з опцією виїзду спеціалістів додому, де вони зроблять заміри та запропонують різні рішення.

Нагадаємо, що за проектом, ТРЦ Ocean Mall, де має розташуватися магазин IKEA, має поглинути пам’ятку архітектури модернізму, відому як «Тарілка».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button