Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Центр міста Понтеведра зробили повністю пішохідним. Це ініціатива міського голови Мігеля Лорса, який обіймає цю посаду з 1999 року.

«Історичний центр був мертвий. Тут було багато машин і багато аварій – повністю маргінальна зона. Місто занепадало і забруднювалося. Більшість людей, які мали таку можливість, виїхали звідси. Ми вирішили повернути громадські простори для жителів — і для цього треба було позбавитись автомобілів», – говорить він для видання The Guardian.

Після того, як Лорс став міським головою, весь історичний центр став пішохідним. Спочатку звідси прибрали автостоянки, оскільки вони створювали затори — натомість відкрили підземні паркінги на околицях міста. Крім того, на околицях міста обмежили швидкість до 30 км/год.

Перевагами такого рішення стали зменшення ДТП та обсягу викидів вуглецю у повітря. Наприклад, з 1996 по 2006 рік внаслідок ДТП загинули 30 осіб, а за останні десять років загинули лише три людини. Викиди вуглецю зменшились на 70%, а у самому місті побільшало мешканців — на 12 тисяч.

Все місто можна обійти за 25 хвилин неспішної прогулянки. «У Понтеведра — ідеальні розміри для пішохідної навігації», — каже місцевий архітектор Рогеліо Карбальо Солер.

Проте в цієї моделі є й мінуси: наприклад, затори на тих вулицях, де зранку дозволений проїзд, а також на околицях міста.

Нагадаємо, що з листопада в центрі Мадрида заборонять проїзд приватними автівками.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button