Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Олег Тоцький/Livejournal

Ремонтні роботи на Південного мосту ніколи не припиняться через його надзвичайну навантаженість, заявив заступник директора КП «Київавтодор» Валентин Осипов під час прямої лінії в міському Контактному центрі.

«На жаль, цей міст завжди потребуватиме догляду, дорожники там працюватимуть завжди. Не зможемо звідти піти, тому що інтенсивність надзвичайна, навантаження міст відчуває вкрай позамежні», – цитує Осипова газета Дарницькі Вісті.

За його словами, Південний міст потребує постійного оновлення деформаційних швів та інших видів робіт.

Осипов зазначив, коли 30 років тому будували міст, розрахунок інтенсивності руху був близько 10 тисяч автомобілів на добу, а навантаження одного транспортного засобу – 10 тонн.

Наразі ж інтенсивність руху Південним мостом піково становить до 100 тисяч автомобілів на добу, що в 10 разів перевищує норматив. Крім того, мостом їздять вантажівки вагою 30 40, 50 тонн.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button