Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пре-служба Укрзалізниці

Найприбутковішим напрямком Укрзалізниці лишається Москва, зокрема один лише поїзд Київ-Москва приносить грошей більше, ніж п’ять найприбутковіших внутрішніх поїздів. Про це свідчать дані компанії за минулі шість місяців, отримані на запит LIGA.net.

Графіка: Хмарочос

Графіка: Хмарочос

Загалом за минулий рік пасажирські перевезення принесли Укрзалізниці 10 млрд грн збитку. Половина з цього збитку – поїзди далекого слідування, а інша половина – приміські електрички.

Днями голова Укрзалізниці Євген Кравцов заявив, що в компанії планують скасувати близько 20 збиткових приміських електричок, заповнюваність яких не перевищує 20%. Натомість хочуть запустити автобуси.

Як відомо, найбільший прибуток залізниці приносять вантажні перевезення.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що Україна розглядає варіант закриття залізничного сполучення з Москвою.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button