Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23531 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба Київпастрансу

Система електронного квитка в наземному громадському транспорті може запрацювати в тестовому режимі вже з першого листопада, повідомили газеті Сегодня в КМДА.

Зараз у трамваях, автобусах і тролейбусах встановлюють валідатори для зчитування е-квитків. Загалом їх буде 1500, по три-п’ять пристроїв на салон.

Оплатити поїздку через валідатори можна буде декількома способами:

– одноразовим талончиком з QR-кодом. Купити такі талони можна буде в Ibox, які обіцяють встановити на всіх зупинках, банківських терміналах, кіосках «Союздрук» і Т-кіосках. Вартість квитка – вісім гривень. Він діятиме в будь-якому громадському транспорті, але не в маршрутках і не в метро.

– пластиковою карткою, яка працює за принципом карт на метро. Відповідно, чим більша кількість придбаних поїздок, тим дешевшою буде кожна поїздка. Утім, сама картка орієнтовно коштуватиме 40-50 грн.

– банківською картою.

– «карткою киянина». У цьому випадку знижка за поїздку становитиме 50 копійок.

– з 31 березня 2019 року – за допомогою PayPass і PayWave.

Тестовий період триватиме близько трьох місяців, у цей час паралельно діятимуть звичайні талончики.

«Київпастранс» розпочав монтаж валідаторів для безконтактної оплати проїзду в тролейбусах ще в грудні минулого року. Наразі система безконтактної оплати в громадському транспорті вже працюють у Житомирі, Сумах, Тернополі та Харкові.

Про те, як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві, читайте в нашому матеріалі.

Нагадаємо, «безлімітні» проїзні на громадський транспорт у Києві купують лише 0,3% пасажирів, адже користуватися ними невигідно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button