В КМДА обіцяють запустити електронний квиток у наземному транспорті вже з листопада
Картка на наземний траспорт орієнтовно коштуватиме 40-50 грн. Не рахуючи вартості поїздок.
Картка на наземний траспорт орієнтовно коштуватиме 40-50 грн. Не рахуючи вартості поїздок.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23531 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Система електронного квитка в наземному громадському транспорті може запрацювати в тестовому режимі вже з першого листопада, повідомили газеті Сегодня в КМДА.
Зараз у трамваях, автобусах і тролейбусах встановлюють валідатори для зчитування е-квитків. Загалом їх буде 1500, по три-п’ять пристроїв на салон.
Оплатити поїздку через валідатори можна буде декількома способами:
– одноразовим талончиком з QR-кодом. Купити такі талони можна буде в Ibox, які обіцяють встановити на всіх зупинках, банківських терміналах, кіосках «Союздрук» і Т-кіосках. Вартість квитка – вісім гривень. Він діятиме в будь-якому громадському транспорті, але не в маршрутках і не в метро.
– пластиковою карткою, яка працює за принципом карт на метро. Відповідно, чим більша кількість придбаних поїздок, тим дешевшою буде кожна поїздка. Утім, сама картка орієнтовно коштуватиме 40-50 грн.
– банківською картою.
– «карткою киянина». У цьому випадку знижка за поїздку становитиме 50 копійок.
– з 31 березня 2019 року – за допомогою PayPass і PayWave.
Тестовий період триватиме близько трьох місяців, у цей час паралельно діятимуть звичайні талончики.
«Київпастранс» розпочав монтаж валідаторів для безконтактної оплати проїзду в тролейбусах ще в грудні минулого року. Наразі система безконтактної оплати в громадському транспорті вже працюють у Житомирі, Сумах, Тернополі та Харкові.
Про те, як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві, читайте в нашому матеріалі.
Нагадаємо, «безлімітні» проїзні на громадський транспорт у Києві купують лише 0,3% пасажирів, адже користуватися ними невигідно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті