Чотириденний практичний інтенсив буде присвячений темі текстового, графічного та відео-контенту, SMM прийомам відомих брендів, бренд-контенту для Facebook, Instagram, Twitter, Telegram, YouTube.
Протягом 30 годин семінарів і майстер-класів учасники курсу працюватимуть над SMM та контент-стратегією для власної компанії чи персонального бренду, підберуть стиль спілкування (tone of voice) для бренду в соціальних мережах, корпоративних блогах і сайтах, навчаться писати сильні тексти, робити фотографії для соціальних мереж, знімати відео для YouTube та Instagram брендів. І все це з допомогою відомих редакторів, журналістів та контент-менеджерів.
В результаті інтенсивного навчання учасники створять SMM та контент-стратегії для бренду, опрацюють tone of voice бренду, підготують контент у новому стилі для компанії. Після завершення курсу видається сертифікат. Успішні випускники пройдуть стажування у викладачів в редакціях та офісах компаній.
Вартість навчання, докладний розклад та реєстрація на курс доступні на сайті програми. Інтенсив проводить школа «Риба».
Адреса: Київ, вул. Васильківська, 36 (м. Васильківська)
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті