Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: А+С

27 вересня у Києві відбувся воркшоп «Либідська Їде» з розробки рішень для поліпшення дорожнього руху та публічних просторів на Либідській площі.

«Ми можемо мати плани будівництва нових розв’язок, мостів та доріг, однак необхідно працювати і з ситуацією до їх побудови. Потрібно якось їздити і жити сьогодні. Може виявитися, що просте планувальне чи організаційне рішення буде ефективнішим ніж проект з будівництва», – зазначив Дмитро Беспалов, директор компанії «А+С Україна», яка інціювала воркшоп.

У заході взяли участь три команди, які складалися з представників муніципальних структур, громадських активістів, студентів і місцевих жителів.

Серед можливих рішень, які запропонували учасники заходу, – перенесення зупинок громадського транспорту до центрального входу у торговельний центр, встановлення додаткових світлофорів, поліпшення пішохідних сполучень у центральному сквері, прокладання транзитних об’їзних доріг.

Фото: А+С

Невдовзі за цими варіантами проведуть транспортне моделювання і публічно презентують проекти. Рекомендації, розроблені за результатами воркшопу, можуть увійти до детальних планів територій, стати уточненнями Генерального плану та Стратегії розвитку Києва до 2025 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button