Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: tatra-yug.com.ua/

КП «Київпастранс» оголосив тендер на закупівлю 10 нових трамваїв для Києва з частково низькою підлогою на загальну суму 430 мільйонів гривень.

Довжина кожного трамвая має становити 26 метрів. Низький рівень підлоги у салонах має складати не менше 70% від загальної площі салону. Також двері вагонів мають бути обладнані засобами звукової і світлової сигналізації для пасажирів з вадами слуху та зору.

Транспортний експерт Антон Гаген прокоментував для «Хмарочоса» умови цієї закупівлі. На його думку, тендер може бути спеціально підлаштованим під трамваї української компанії «Татра-Юг», йдеться про їхню модель К1М6. Його бачення ґрунтується на тому, що раніше в Києві купували лише 100% низькопідлогові трамваї, а варіант з 70% пропонує лише вищевказаний виробник. Щоб його продукція відповідала умовам закупівлі, мінімальний відсоток площі з низькою підлогою в салоні було знижено замовником.

Фото: ЦТС

«Формально, до тендеру не причепитись, може зайти умовна Pesa (польський виробник трамваїв – ред.) і виграти. Втім, з нашого досвіду, цей тендер – саме під К1М6. Зараз в Києві стоїть один такий вагон, і він підходить під умови цієї закупівлі. Зважаючи на те, що Київ останні роки брав 100% низькопідлогові вагони, а тепер різко захотів 70%, очевидно хтось вирішив, що треба взяти цей вагон «для поганих колій», і це неважливо, що коштує він, як Pesa з повністю низькопідлоговим салоном», – говорить транспортний експерт.

Він вважає, що, ймовірно, ці трамваї закуплять для Лівобережної трамвайної мережі, де зношені колії. На думку Антона Гагена, трамвай К1М6 є поганим рішенням, оскільки він має ходову старої конструкції, наявність якої не дозволяє зробити трамвай зі 100% низькою підлогою, і в салоні з’являються сходинки.

«К1М6 базується на вкрай застарілих рішеннях чеських трамваїв, які вироблялись 30 років тому. 70% низької підлоги – це не «зло». Дійсно, далеко не завжди і не скрізь купують трамваї зі 100% низькопідлоговим салоном, але питання в тому, якої висоти решта 30%. В сучасних вагонах там одна сходинка, тобто додаткових 20-30 см висоти. У К1М6 буде всі 60 см, тобто дві високі сходинки», – додає експерт.

Переможець тендеру має надати трамваї до кінця 2019 року. Переможець стане відомий четвертого грудня.

Нагадаємо, «Київпастранс» тестував трамваї компанії «Татра-Юг» на лівому березі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button