У Києві розроблять програму підвищення безпеки дорожнього руху до 2024 року
Программа передбачає, що в Києві зникнуть маршрутки та з'явиться єдиний квиток для проїзду у громадському транспорті.
Программа передбачає, що в Києві зникнуть маршрутки та з'явиться єдиний квиток для проїзду у громадському транспорті.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Другого жовтня на пленарному засіданні Київради депутати прийняли рішення про розробку Міської комплексної цільової програми розвитку транспортного обслуговування населення та забезпечення безпеки дорожнього руху на 2019-2024 роки, пише прес-служба Київради.
Зокрема, в рамках цієї програми пропонується до 2024 року прибрати з Києва маршрутки та оновити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв. Нагадаємо, наразі 40% маршрутних таксі у столиці курсують незаконно, бо не мають відповідних дозвільних документів. Цільова програма має вирішити цю проблему.
«Головна ідея проекту – перехід від прецедентного підходу формування інфраструктури Києва до стратегічного. Розвиток транспортної галузі столиці має відбуватися паралельно з гармонізацією відносин між пішоходами та автомобілістами, бо на перший план винесене питання забезпечення безпеки руху», – зазначив автор ініціативи, депутат Київради Олександр Пабат.
Також в рамках цільової програми мають створити нові правила, за якими громадський транспорт буде обслуговувати киян. Також в рамках програми хочуть розробити механізм запровадження єдиного проїзного квитка, визначити єдині вимоги до якості транспортного обслуговування киян тощо.
Департамент транспортної інфраструктури має протягом шести місяців, з моменту оприлюднення цього рішення, напрацювати проект цільової програми.
Читайте також: Львів затвердив новий план розвитку транспорту: е-квиток, веломагістраль, пішохідні вулиці та пріоритет трамваїв
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті