У Києві розроблять програму підвищення безпеки дорожнього руху до 2024 року
Программа передбачає, що в Києві зникнуть маршрутки та з'явиться єдиний квиток для проїзду у громадському транспорті.
Программа передбачає, що в Києві зникнуть маршрутки та з'явиться єдиний квиток для проїзду у громадському транспорті.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Другого жовтня на пленарному засіданні Київради депутати прийняли рішення про розробку Міської комплексної цільової програми розвитку транспортного обслуговування населення та забезпечення безпеки дорожнього руху на 2019-2024 роки, пише прес-служба Київради.
Зокрема, в рамках цієї програми пропонується до 2024 року прибрати з Києва маршрутки та оновити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв. Нагадаємо, наразі 40% маршрутних таксі у столиці курсують незаконно, бо не мають відповідних дозвільних документів. Цільова програма має вирішити цю проблему.
«Головна ідея проекту – перехід від прецедентного підходу формування інфраструктури Києва до стратегічного. Розвиток транспортної галузі столиці має відбуватися паралельно з гармонізацією відносин між пішоходами та автомобілістами, бо на перший план винесене питання забезпечення безпеки руху», – зазначив автор ініціативи, депутат Київради Олександр Пабат.
Також в рамках цільової програми мають створити нові правила, за якими громадський транспорт буде обслуговувати киян. Також в рамках програми хочуть розробити механізм запровадження єдиного проїзного квитка, визначити єдині вимоги до якості транспортного обслуговування киян тощо.
Департамент транспортної інфраструктури має протягом шести місяців, з моменту оприлюднення цього рішення, напрацювати проект цільової програми.
Читайте також: Львів затвердив новий план розвитку транспорту: е-квиток, веломагістраль, пішохідні вулиці та пріоритет трамваїв
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті