Експертки АВК та ДТІ пояснюють, якою має бути велодоріжка на набережній в Києві
Вони вважають, що імовірно маршрут буде проходити під гіркою а не біля Дніпра.
Вони вважають, що імовірно маршрут буде проходити під гіркою а не біля Дніпра.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
КК «Київавтодор» оголосила тендер на проектування велодоріжки на Набережному шосе. Її довжина – 4,8 км, починається маршрут біля Поштової площі і пролягатиме до мосту Патона.
«Хмарочос» попросив координаторку Асоціації Велосипедистів України в Києві Яну Брик та кураторку розвитку велосипедної інфраструктури у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА Анну Даниленко прокоментувати новий тендер.
Яна Брик зазначила, що техзавдання на проектування стало кращої якості. «У тендерній документації написано, що треба брати до уваги рекомендації з організації велоруху ERA, це грамотний документ з проектування велоінфрастурктури».
Але є кілька питань, які досі залишаються невирішеними. Одне із зауважень Брик стосується того факту, що велодоріжка у Велоконцепції міста має 15-ий номер за пріоритетністю.Її немає серед десяти веломаршрутів з найбільшим попитом. Проте Анна Даниленко пояснила, що кошти на будівництво велодоріжки на набережній були закладені ще у 2017 році в цьогорічний міський бюджет, а Концепція розвитку велосипедної інфраструктури міста набула чинності лише на початку серпня 2018. Тобто, велоконцепція і бюджет міста не були узгоджені у цьому пункті.
«Велодоріжка на Набережному шосе є частиною двох магістральних велосипедних маршрутів: “Воскресенка − міст Метро − Центр» та «Позняки − центр”. Я вважаю, що це позитивний момент – створення частини двох веломаршрутів, проектування яких заплановано на наступний рік. Набережна обслуговує майже всіх велосипедистів лівобережних районів. Особисто для мене будівництво велосипедної інфраструктури з Позняків і Дарниці стоїть в пріоритетних завданнях, враховуючи вже наявну інфраструктуру і те, що на наступні два роки запланований ремонт Дніпровської набережної – зробити повноцінний зв’язний маршрут буде легше і швидше», – говорить вона.
Ще одне спірне питання в цьому тендері: з якої сторони шосе пролягатиме велодоріжка.
«Є ймовірність того, що велодоріжка буде проходити під горою, там де раніше ходив трамвай. Бо це найпростіше рішення, але ні в якому разі не найефективніше. Дуже сумніваємось, що КК «Київавтодор» буде робити велодоріжку зі сторони Набережної. Чому? А Ви б прокладали велодоріжку з асфальту через кілька місяців після того, як вклали там нову плитку? Адже в той момент, коли робився капремонт зі сторони Набережної, рекомендації АВК щодо облаштування велоінфраструктури були проігноровані!», – коментує Брик.
Проте Анна Даниленко вважає, що найкращим рішенням є велодоріжка з обох сторін: «Велодоріжка «під горою» сполучить Поштову площу з Пішохідним мостом – це дасть змогу розвести досить інтенсивні велопішохідні потоки на цій ділянці. Тут ми вбачаємо необхідність її прокладення під горою. В рамках ремонту Старонаводницького парку, проект якого вже пройшов експертизу, зі сторони Дніпра будуть облаштовані велосипедні доріжки. Яким чином буде проходити наш веломаршрут має визначити проектна організація, яка буде відома після завершення тендеру. Але особисто моя позиція, на якій я наполягаю – це веломаршрут вздовж води з зручними заїздами на тротуарні частини моста Метро та моста Патона. Ідеальна картина – велоінфраструктура з обох сторін набережного шосе», – говорить Даниленко.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті