Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: religions.unian.u

Клієнт може зареєструватись у спеціальному списку очікування (waiting list) і вибрати поїзд, квиток на який йому потрібен. Якщо в продаж надійдуть додакові вільні квитки, то пасажиру надійде повідомлення і він зможе купити місце в потязі.

«Коли з’явиться вільний квиток (наприклад, хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить до загальної системи продажу, а спочатку проходить через “решето” списку. Якщо білет “не знайшов” свого покупця в списку очікування, то він піде у загальний продаж», – розповів Красноштан для  delo.ua.

Проте, дати запуску цієї системи поки немає.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» презентувала новий логотип.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button