Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: religions.unian.u

Клієнт може зареєструватись у спеціальному списку очікування (waiting list) і вибрати поїзд, квиток на який йому потрібен. Якщо в продаж надійдуть додакові вільні квитки, то пасажиру надійде повідомлення і він зможе купити місце в потязі.

«Коли з’явиться вільний квиток (наприклад, хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить до загальної системи продажу, а спочатку проходить через “решето” списку. Якщо білет “не знайшов” свого покупця в списку очікування, то він піде у загальний продаж», – розповів Красноштан для  delo.ua.

Проте, дати запуску цієї системи поки немає.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» презентувала новий логотип.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button