«Укрзалізниця» розробила систему, що повідомлятиме про появу квитків на потрібний поїзд
Проте коли система запрацює поки невідомо.
Проте коли система запрацює поки невідомо.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Клієнт може зареєструватись у спеціальному списку очікування (waiting list) і вибрати поїзд, квиток на який йому потрібен. Якщо в продаж надійдуть додакові вільні квитки, то пасажиру надійде повідомлення і він зможе купити місце в потязі.
«Коли з’явиться вільний квиток (наприклад, хтось передумав їхати і здав свій квиток), то він не потрапить до загальної системи продажу, а спочатку проходить через “решето” списку. Якщо білет “не знайшов” свого покупця в списку очікування, то він піде у загальний продаж», – розповів Красноштан для delo.ua.
Проте, дати запуску цієї системи поки немає.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» презентувала новий логотип.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті