Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: panasonic.net

Японський дизайнер Куніхіко Морінаґі та Future Life Factory – дизайнерський відділ компанії Panasonic – створили шори для працівників офісів, які допомагають сфокусуватися безпосередньо на роботі, повідомляється на сайті компанії.

Прототип девайсу, який має назву Wear Space, стане в нагоді тим, хто працює в опенспейсах, офісах із відкритим плануванням, або в коворкінгах.

Шори обмежують кут огляду до 60%, тож співробітник не в змозі бачити періферійним зором своїх веселих колег – лише екран монітору перед ним. За потреби шори можна витягнути ще далі перед собою або ще більше звести кінці, аби робоча концентрація досягла найвищого рівня.

В шори вмонтовано навушники, які блокують шум. Вони мають три рівні регулювання шуму, відповідно до докучливості оточення. За бажання їх можна під’єднати до смартфона й увімкнути музику. Зазначається, що на відміну від звичайних аудіонавушників, ці не тиснуть на голову.

Фото: panasonic.net

«Відколи набули популярності опенспейси і віддалений режим роботи, працівники щобільше цінують приватний простір, де можна зосередитися», – пояснюють дизайнери мету свого винаходу.

Для випуску дизайнерських шор на ринок вони запустили краудфандингову кампанію, яка триватиме до 11 грудня.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button