Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Шведська мережа меблевих магазинів показує у 60-секундному рекламному ролику, знятому для США, як зустрічають свята родини різного етносу та віку.

Минулого року IKEA у Канаді для реклами продукції зняла різні групи людей, включаючи сім’ю біженців та двох жінок, які прогулювалися разом, повідомляє Adage.

У серпні компанія заявила, що буде надсилати менше каталогів з продукцією, щоб вибудувати більш стійку модель розвитку. В результаті, цього року було надіслано в два раза менше каталогів, а заощаджені кошти спрямували на нові маркетингові кампанії. Цього місяця у компанії завили, що згідно з планами сталого розвитку до 2030 року для виготовлення продукції використовуватимуть лише вторинні та поновлювані матеріали.

Нагадаємо, IKEA відкриє магазин у Києві з новою концепцією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button