Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Шведська мережа меблевих магазинів показує у 60-секундному рекламному ролику, знятому для США, як зустрічають свята родини різного етносу та віку.

Минулого року IKEA у Канаді для реклами продукції зняла різні групи людей, включаючи сім’ю біженців та двох жінок, які прогулювалися разом, повідомляє Adage.

У серпні компанія заявила, що буде надсилати менше каталогів з продукцією, щоб вибудувати більш стійку модель розвитку. В результаті, цього року було надіслано в два раза менше каталогів, а заощаджені кошти спрямували на нові маркетингові кампанії. Цього місяця у компанії завили, що згідно з планами сталого розвитку до 2030 року для виготовлення продукції використовуватимуть лише вторинні та поновлювані матеріали.

Нагадаємо, IKEA відкриє магазин у Києві з новою концепцією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button