IKEA присвятила рекламний ролик темі різноманітності
У відео показано, як зустрічають свята люди різних культур.
У відео показано, як зустрічають свята люди різних культур.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шведська мережа меблевих магазинів показує у 60-секундному рекламному ролику, знятому для США, як зустрічають свята родини різного етносу та віку.
Минулого року IKEA у Канаді для реклами продукції зняла різні групи людей, включаючи сім’ю біженців та двох жінок, які прогулювалися разом, повідомляє Adage.
У серпні компанія заявила, що буде надсилати менше каталогів з продукцією, щоб вибудувати більш стійку модель розвитку. В результаті, цього року було надіслано в два раза менше каталогів, а заощаджені кошти спрямували на нові маркетингові кампанії. Цього місяця у компанії завили, що згідно з планами сталого розвитку до 2030 року для виготовлення продукції використовуватимуть лише вторинні та поновлювані матеріали.
Нагадаємо, IKEA відкриє магазин у Києві з новою концепцією.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті