Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kravtsov.Evg

Інтервал руху експресу Київ-аеропорт «Бориспіль» складатиме 30-40 хвилин у часи пік та 40-90 хвилин в інший час, повідомив LIGA.net голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

Поки не вирішено питання нічного руху з 1:00 до 5:00, оскільки у «Борисполі» мало нічних авіарейсів. Остаточний розклад руху оголосять найближчим часом. Експрес до «Борисполя» почне курсувати наприкінці листопада.

Згідно з інфографікою LIGA.net, маршрут передбачатиме шість зупинок: вокзал Київ-Пасажирський, Видубичі, Дарниця, Георгія Кірпи, термінал D і термінал B. Час у дорозі між двома кінцевими станціями складе 35 хвилин.

На маршруті курсуватимуть чотири рейкових автобуси PESA 620M і п’ятий – в резерві. Кожен вміщає 90 пасажирів.

Квиток коштуватиме 80 грн. Альтернативні способи дібратися до аеропорту – автобус з вокзалу за 100 грн і таксі за 200-350 грн.

Втілення проекту коштувало 580 млн грн. Очікують, що він окупиться за десять років.

Уперше сполучити залізницею Київ й аеропорт «Бориспіль» вирішили перед Євро-2012. На проект «Повітряний експрес» позичили 372 млн доларів у Китаю. Відсотки за тим кредитом держава виплачує досі. Міністр інфраструктури Володимир Омелян обіцяв спробувати розірвати угоду.

Нагадаємо, чиновники протестували експрес до аеропорту «Бориспіль» 25 жовтня. У соцмережах розкритикували вагони за розміщення місць та відстань між сидіннями – на одному з фото видно, як посадовці упираються колінами один в одного.

Фото: facebook.com/Kravtsov.Evg

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button