Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 5 днів. За цей час ми опублікували 26764 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Elephant marketing

КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» оголосив тендер на Prozorro на створення контакт-центру, оператори, якого пояснюватимуть специфіку роботи електронного квитка.

Вартість тендеру становить понад два мільйони гривень.12 листопада завершиться прийом тендерних заявок, а 13 листопада розпочнеться аукціон. Згідно з технічним завданням на лінії одночасно має бути 45 операторів. Працівники контакт-центру відповідатимуть не лише на телефонні запити, але й електронною поштою. Час очікування для 80% клієнтів на лінії має бути до 20 секунд, а середній час однієї розмови складатиме півтори хвилини.

Фото: Вечірній Київ

Також  у документі зазначено, що контакт-центр має на меті покращити комунікації  в середині системи та допоможе підвищити роботу виконавців звернень.

Нагадаємо, що з першого листопада Е-квиток в Києві мав запрацювати в тестовому режимі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button