У Києві хочуть створити гарячу лінію, де пояснюватимуть, як користуватись Е-квитком
Оголошено тендер на створення кол-центру з роботи електронного квитка. Сам е-квиток поки що не працює.
Оголошено тендер на створення кол-центру з роботи електронного квитка. Сам е-квиток поки що не працює.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 26101 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Фото: Elephant marketing
КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» оголосив тендер на Prozorro на створення контакт-центру, оператори, якого пояснюватимуть специфіку роботи електронного квитка.
Вартість тендеру становить понад два мільйони гривень.12 листопада завершиться прийом тендерних заявок, а 13 листопада розпочнеться аукціон. Згідно з технічним завданням на лінії одночасно має бути 45 операторів. Працівники контакт-центру відповідатимуть не лише на телефонні запити, але й електронною поштою. Час очікування для 80% клієнтів на лінії має бути до 20 секунд, а середній час однієї розмови складатиме півтори хвилини.
Фото: Вечірній Київ
Також у документі зазначено, що контакт-центр має на меті покращити комунікації в середині системи та допоможе підвищити роботу виконавців звернень.
Нагадаємо, що з першого листопада Е-квиток в Києві мав запрацювати в тестовому режимі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті