Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Rolls-Royce Wraith на єврономерах, помічений у Львові. Фото: instagram.com/vlad_rotan97

Верховна Рада ухвалила законопроект №8487, який має спростити оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією.

Базова акцизна ставка для автомобілів з об’ємом двигуна від 3000 куб. см становитиме 100 євро, для дизельних з двигуном понад 3500 куб. см – 150 євро. У першій редакції законопроекту ці ставки були вдвічі нижчими, але під час розгляду законопроект комітет Верховної Ради вніс правки.

Ставка для автомобілів з меншим об’ємом двигуна складає 50 євро для бензинових моделей і 75 євро для дизельних.

Базову ставку слід помножити на коефіцієнти обсягу двигуна та віку автомобіля. Таким чином, акциз на нову машину з 1,6-літровим двигуном слід складатиме 150 євро (раніше – 427 євро).

Також слід сплатити ввізне мито (5-10% від вартості автомобіля) та ПДВ (20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита).

У перші 90 днів після набуття законом чинності можна отримати 50-відсоткову знижку на акцизний податок.

На оформлення транзитних автівок дається 180 робочих днів.

Власники автомобілів на єврономерах заявили, що законопроект спрямовано «проти народу», й пообіцяли влаштувати всеукраїнську акцію протесту з вимогою ветувати закон. Їх обурило те, що депутати не внесли запропоновані ними правки, натомість збільшили вартість розмитнення автомобілів із великими двигунами порівняно з першою редакцією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button