Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Rolls-Royce Wraith на єврономерах, помічений у Львові. Фото: instagram.com/vlad_rotan97

Верховна Рада ухвалила законопроект №8487, який має спростити оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією.

Базова акцизна ставка для автомобілів з об’ємом двигуна від 3000 куб. см становитиме 100 євро, для дизельних з двигуном понад 3500 куб. см – 150 євро. У першій редакції законопроекту ці ставки були вдвічі нижчими, але під час розгляду законопроект комітет Верховної Ради вніс правки.

Ставка для автомобілів з меншим об’ємом двигуна складає 50 євро для бензинових моделей і 75 євро для дизельних.

Базову ставку слід помножити на коефіцієнти обсягу двигуна та віку автомобіля. Таким чином, акциз на нову машину з 1,6-літровим двигуном слід складатиме 150 євро (раніше – 427 євро).

Також слід сплатити ввізне мито (5-10% від вартості автомобіля) та ПДВ (20% від суми митної вартості автомобіля, акцизного збору і ввізного мита).

У перші 90 днів після набуття законом чинності можна отримати 50-відсоткову знижку на акцизний податок.

На оформлення транзитних автівок дається 180 робочих днів.

Власники автомобілів на єврономерах заявили, що законопроект спрямовано «проти народу», й пообіцяли влаштувати всеукраїнську акцію протесту з вимогою ветувати закон. Їх обурило те, що депутати не внесли запропоновані ними правки, натомість збільшили вартість розмитнення автомобілів із великими двигунами порівняно з першою редакцією.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button