Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Міністерство охорони здоров’я України спільно з громадською організацією «Життя» розпочало інформаційну кампанію проти куріння кальяну. Про це повідомляє Центр громадського здоров’я МОЗ України.

Головна ідея кампанії – поширення інформації про шкоду від кальянного диму, а також нагадування про те, що куріння кальянів заборонено у ресторанах та інших закладах.

За результатами опитувань МОЗ, близько 2% дорослого населення є активними споживачами кальяну, а серед молоді що не палить, у віці 14-34 років близько половина пробувала його курити. У Центрі наголошують, що попри постанову 2012 року, яка заборонила курити кальяни, звичайні та електронні сигарети в ресторанах, станом на січень 2018 року 17,6% перевірених закладів ігнорують цю заборону.

«Люди, які вживають кальян протягом півгодини — години, отримують в десятки разів більше токсичних і канцерогенних речовин, ніж під час куріння сигарет… Це велика соціально-медична проблема, тому треба оберігати людей від вторинного кальянного диму і контролювати заборону куріння кальяну в приміщеннях», — заявив Отто Стойка, експерт з контролю за тютюном та головний лікар Київського міського центру здоров’я.

Водночас за даними експертів, з 2017 року Держспоживслужба не проводить перевірки ресторанів за скаргами споживачів щодо куріння у цих закладах, «пояснюючи це колізією в законодавстві».

Читайте також: Звідки в Києві мода на кальяни та хто на ній заробляє?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button