Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Міністерство охорони здоров’я України спільно з громадською організацією «Життя» розпочало інформаційну кампанію проти куріння кальяну. Про це повідомляє Центр громадського здоров’я МОЗ України.

Головна ідея кампанії – поширення інформації про шкоду від кальянного диму, а також нагадування про те, що куріння кальянів заборонено у ресторанах та інших закладах.

За результатами опитувань МОЗ, близько 2% дорослого населення є активними споживачами кальяну, а серед молоді що не палить, у віці 14-34 років близько половина пробувала його курити. У Центрі наголошують, що попри постанову 2012 року, яка заборонила курити кальяни, звичайні та електронні сигарети в ресторанах, станом на січень 2018 року 17,6% перевірених закладів ігнорують цю заборону.

«Люди, які вживають кальян протягом півгодини — години, отримують в десятки разів більше токсичних і канцерогенних речовин, ніж під час куріння сигарет… Це велика соціально-медична проблема, тому треба оберігати людей від вторинного кальянного диму і контролювати заборону куріння кальяну в приміщеннях», — заявив Отто Стойка, експерт з контролю за тютюном та головний лікар Київського міського центру здоров’я.

Водночас за даними експертів, з 2017 року Держспоживслужба не проводить перевірки ресторанів за скаргами споживачів щодо куріння у цих закладах, «пояснюючи це колізією в законодавстві».

Читайте також: Звідки в Києві мода на кальяни та хто на ній заробляє?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button