На День Холостяка Alibaba поставив рекорд з продажів
День Холостяка – це вигадане інтернет-свято, на честь якого влаштовують розпродажі.
День Холостяка – це вигадане інтернет-свято, на честь якого влаштовують розпродажі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Китайський інтернет-магазин роздрібної торгівлі за добу продав товарів на $30 млрд.
11 листопада інтернет-рітейлер Alibaba встановив рекорд з обсягу продажів. Це відбулось на свято, яке вигадав сам рітейлер, що має назву День холостяка, повідомляє BBC.
За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а до кінця першої години сума зросла до $10 млрд.
Всього у цей день покупці витратили $30,8 млрд, що на 27% більше, ніж рік тому. Alibaba з 2009 року почала проводити святкові розпродажі на вигадане свято, яке позиціонується компанією як альтернатива Дню закоханих.
Читайте також: 10 прикладів як супермаркети змушують вас купувати більше.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті