Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26306 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: www.pexels.com

Китайський інтернет-магазин роздрібної торгівлі за добу продав товарів на $30 млрд.

11 листопада інтернет-рітейлер Alibaba встановив рекорд з обсягу продажів. Це відбулось на свято, яке вигадав сам рітейлер, що має назву День холостяка, повідомляє BBC.

За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а до кінця першої години сума зросла до $10 млрд.

Всього у цей день покупці витратили $30,8 млрд, що на 27% більше, ніж рік тому. Alibaba з 2009 року почала проводити святкові розпродажі на вигадане свято, яке позиціонується компанією як альтернатива Дню закоханих.

Читайте також: 10 прикладів як супермаркети змушують вас купувати більше. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button