Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: www.pexels.com

Китайський інтернет-магазин роздрібної торгівлі за добу продав товарів на $30 млрд.

11 листопада інтернет-рітейлер Alibaba встановив рекорд з обсягу продажів. Це відбулось на свято, яке вигадав сам рітейлер, що має назву День холостяка, повідомляє BBC.

За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а до кінця першої години сума зросла до $10 млрд.

Всього у цей день покупці витратили $30,8 млрд, що на 27% більше, ніж рік тому. Alibaba з 2009 року почала проводити святкові розпродажі на вигадане свято, яке позиціонується компанією як альтернатива Дню закоханих.

Читайте також: 10 прикладів як супермаркети змушують вас купувати більше. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button