На День Холостяка Alibaba поставив рекорд з продажів
День Холостяка – це вигадане інтернет-свято, на честь якого влаштовують розпродажі.
День Холостяка – це вигадане інтернет-свято, на честь якого влаштовують розпродажі.
Фото: www.pexels.com
Китайський інтернет-магазин роздрібної торгівлі за добу продав товарів на $30 млрд.
11 листопада інтернет-рітейлер Alibaba встановив рекорд з обсягу продажів. Це відбулось на свято, яке вигадав сам рітейлер, що має назву День холостяка, повідомляє BBC.
За перші 85 секунд розпродажу компанія заробила $1 млрд, а до кінця першої години сума зросла до $10 млрд.
Всього у цей день покупці витратили $30,8 млрд, що на 27% більше, ніж рік тому. Alibaba з 2009 року почала проводити святкові розпродажі на вигадане свято, яке позиціонується компанією як альтернатива Дню закоханих.
Читайте також: 10 прикладів як супермаркети змушують вас купувати більше.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті