Антимонопольний комітет відкрив справу проти мобільних операторів, які запровадили «28-денний місяць»
Законодавство встановлює «абонентну плату» саме як розрахунковий період в один місяць.
Законодавство встановлює «абонентну плату» саме як розрахунковий період в один місяць.
Фото: Unsplash
Антимонопольний комітет порушив справу проти компаній-операторів мобільного звʼязку «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell через недобросовісну конкуренцію, повідомила державна уповноважена АМКУ Марія Процишен.
Влітку три мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. В результаті абоненти платитимуть операторам не 12, а 13 разів на рік. Перехід на «28-денний місяць» оператори пояснили інфляцією та водночас небажанням засмутити клієнтів прямим підвищенням тарифів.
Натомість законодавство встановлює «абонентну плату» саме як розрахунковий період в один місяць.
Оператори пояснили АМКУ, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їхніх нових тарифних планів. Зокрема, наголосили, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».
Проте в АМКУ звернули увагу, що умовах кожного з операторів згадується саме «абонплата».
Читайте також про те, як українські оператори мобільного зв’язку дозволяють підписку на платні сторонні послуги, такі як прогноз погоди, ігри чи гороскоп, про які клієнт не здогадується.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті