Антимонопольний комітет відкрив справу проти мобільних операторів, які запровадили «28-денний місяць»
Законодавство встановлює «абонентну плату» саме як розрахунковий період в один місяць.
Законодавство встановлює «абонентну плату» саме як розрахунковий період в один місяць.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26889 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Unsplash
Антимонопольний комітет порушив справу проти компаній-операторів мобільного звʼязку «Київстар», «Vodafone Україна» і lifecell через недобросовісну конкуренцію, повідомила державна уповноважена АМКУ Марія Процишен.
Влітку три мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. В результаті абоненти платитимуть операторам не 12, а 13 разів на рік. Перехід на «28-денний місяць» оператори пояснили інфляцією та водночас небажанням засмутити клієнтів прямим підвищенням тарифів.
Натомість законодавство встановлює «абонентну плату» саме як розрахунковий період в один місяць.
Оператори пояснили АМКУ, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їхніх нових тарифних планів. Зокрема, наголосили, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».
Проте в АМКУ звернули увагу, що умовах кожного з операторів згадується саме «абонплата».
Читайте також про те, як українські оператори мобільного зв’язку дозволяють підписку на платні сторонні послуги, такі як прогноз погоди, ігри чи гороскоп, про які клієнт не здогадується.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті