Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Житель Миколаєва Дмитро Фініченко створив Telegram-бота, який розраховує вартість розмитнення автомобіля за новим законом.

Щоб скористуватися @evrobljahabot, слід надати посилання на автомобіль із сайту ru.autoplius.lt. В разі якщо бот користуватиметься популярністю, автор планує додати інші ресурси.

Наприклад, хетчбек Citroen C1 2006 року з дизельним двигуном 1398 кубів, стандарту Євро 4 і вартістю 1400 євро після розмитнення коштуватиме 3357 євро.

А Mini Cooper 2016 року з бензиновим двигуном 1500 кубів і вартістю 11 600 євро після розмитнення обійдеться у 15 492 євро.

Бот рахує вартість розмитнення без знижки 50%, яка діятиме протягом 90 днів після набуття новим законом чинності.

Фініченко каже, що не заробляє на своєму Telegram-боті: «Просто вирішив, що для людей зараз це буде актуально».

Нагадаємо, днями Верховна Рада ухвалила законопроект №8487, покликаний спростити оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією.

Власники автомобілів на єврономерах незадоволені новим законом. Вони нарікають, що не було враховано їхні пропозиції. Зокрема, «Авто Євро Сила» пропонувала встановити єдине мито в розмірі 500 євро для всіх автомобілів, незалежно від об’єму двигуна та року випуску.

Лідер «Авто Євро Сили» Олег Ярошевич на знак протесту навіть спалив свій Land Rover. Цим він хотів показати, що дешевше спалити своє авто, ніж розмитнити за новими законами. У велопрокаті Nextbike привітали спалення автівки й пообіцяли річний абонемент.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button