Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: knowyourmeme.com

Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» запровадив систему моніторингу емоцій співробітників. Про це голова правління компанії Юрій Косюк розповів на форумі «Диригенти змін», повідомляє Інтерфакс-Україна.

«Ми моніторимо емоції. Всі перебувають під камерами. Відпрацьовуємо емоції за 70 пунктами. Наглядаємо за щасливими і нещасливими», – сказав Косюк.

Він упевнений, що щасливі люди продуктивніші. Тому з нещасливими працівниками «активно працюють» психологи та HR-менеджери. В разі відсутності змін нещасливих працівників звільняють з посад.

Для прикладу Косюк розповів про співробітника, який працював на високій позиції. Камера показала, що протягом півроку він гладшав. За словами директора, це пов’язано з лінощами. Під час бесіди співробітник зізнався, що для нього головне – поїсти. У компанії дійшли висновку, що його позицію слід віддати іншій людині.

Іншого співробітника, який працював на своїй посаді шість-сім років, перевели на іншу, де він став «літати», а його колишні підлеглі, яких він міг «отруїти», стали почуватися краще.

«Даруйте за такі експериментики, але перевірте на собі – (це працює)», – цитує Косюка агентство.

«Миронівський хлібопродукт» спеціалізується на виробництві м’яса. Найвідомішою торговою маркою є «Наша ряба».

За даними депутата Сергія Лещенка, Юрій Косюк має маєток у Феофанії, дві яхти – головна вартістю 150-180 млн доларів та допоміжна для перевезення гелікоптера і водних мотоциклів, вартістю 20-30 млн доларів.

За даними bihus.info, Косюк також володіє кількома суперкарами – принаймні, два автомобілі Mercedes Geländewagen, а також Tesla Model S, Porsche 911, Aston Martin, Ford Ranger, Range Rover та Lamborghini Murcielago їздять від маєтку до офісу «Миронівського хлібопродукту» через заповідну зону у Феофанії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button