Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Лінія швидкісного автобуса у Куритибі, Бразилія. Фото: Wikipedia

У КМДА разом зі Світовим банком розробляють нову систему швидкісного громадського транспорту, зокрема перший коридор планують запустити на Троєщину, заявив мер Віталій Кличко.

Йдеться про систему BRT, bus rapid transit на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу – фізично відгороджену смугу для громадського транспорту. Про початок роботи над проектом такого метробусу з Севастопольської площі на Троєщину оголосили минулого року.

Передбачається, що протяжність швидкісного коридору на Троєщину становитиме 20 км. Попередньо йшлося про тролейбусну лінію.

Лінія швидкісного автобуса у Джакарті, Індонезія. Фото: Wikipedia

Світовий банк розробив рекомендації щодо покращення транспортної системи Києва, й зараз готовий розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) для детального плану швидкісного коридору.

На розробку ТЕО буде спрямовано ґрант розміром близько $1 млн. Також Світовий банк розглядає можливість надання кредиту на реалізацію цього проекту. Основним донором має стати Міжнародна фінансова корпорація.

2016 року «Київпастранс» оголосив тендер на розробку реконструкції цієї лінії, але торги не відбулися.

Також у перспективі – будівництво четвертої гілки Київського метрополітену, на Троєщину. За попередніми підрахунками, вартість проекту складе від 2,5 до 3 млрд доларів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button