КМДА працює над проектом швидкісного метробусу на Троєщину
Світовий банк вже готовий розробити техніко-економічне обґрунтування проекту для bus rapid transit.
Світовий банк вже готовий розробити техніко-економічне обґрунтування проекту для bus rapid transit.
Лінія швидкісного автобуса у Куритибі, Бразилія. Фото: Wikipedia
У КМДА разом зі Світовим банком розробляють нову систему швидкісного громадського транспорту, зокрема перший коридор планують запустити на Троєщину, заявив мер Віталій Кличко.
Йдеться про систему BRT, bus rapid transit на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу – фізично відгороджену смугу для громадського транспорту. Про початок роботи над проектом такого метробусу з Севастопольської площі на Троєщину оголосили минулого року.
Передбачається, що протяжність швидкісного коридору на Троєщину становитиме 20 км. Попередньо йшлося про тролейбусну лінію.
Лінія швидкісного автобуса у Джакарті, Індонезія. Фото: Wikipedia
Світовий банк розробив рекомендації щодо покращення транспортної системи Києва, й зараз готовий розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) для детального плану швидкісного коридору.
На розробку ТЕО буде спрямовано ґрант розміром близько $1 млн. Також Світовий банк розглядає можливість надання кредиту на реалізацію цього проекту. Основним донором має стати Міжнародна фінансова корпорація.
2016 року «Київпастранс» оголосив тендер на розробку реконструкції цієї лінії, але торги не відбулися.
Також у перспективі – будівництво четвертої гілки Київського метрополітену, на Троєщину. За попередніми підрахунками, вартість проекту складе від 2,5 до 3 млрд доларів.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті