КМДА працює над проектом швидкісного метробусу на Троєщину
Світовий банк вже готовий розробити техніко-економічне обґрунтування проекту для bus rapid transit.
Світовий банк вже готовий розробити техніко-економічне обґрунтування проекту для bus rapid transit.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У КМДА разом зі Світовим банком розробляють нову систему швидкісного громадського транспорту, зокрема перший коридор планують запустити на Троєщину, заявив мер Віталій Кличко.
Йдеться про систему BRT, bus rapid transit на основі автобусного або тролейбусного рухомого складу – фізично відгороджену смугу для громадського транспорту. Про початок роботи над проектом такого метробусу з Севастопольської площі на Троєщину оголосили минулого року.
Передбачається, що протяжність швидкісного коридору на Троєщину становитиме 20 км. Попередньо йшлося про тролейбусну лінію.
Світовий банк розробив рекомендації щодо покращення транспортної системи Києва, й зараз готовий розробити техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) для детального плану швидкісного коридору.
На розробку ТЕО буде спрямовано ґрант розміром близько $1 млн. Також Світовий банк розглядає можливість надання кредиту на реалізацію цього проекту. Основним донором має стати Міжнародна фінансова корпорація.
2016 року «Київпастранс» оголосив тендер на розробку реконструкції цієї лінії, але торги не відбулися.
Також у перспективі – будівництво четвертої гілки Київського метрополітену, на Троєщину. За попередніми підрахунками, вартість проекту складе від 2,5 до 3 млрд доларів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті